ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

про надання платних інформаційно-консультаційних послуг і товарів, опублікованих на сайті Виконавцяhttps://ladante.com.ua

Україна, місто Київ

Цей Договір є офіційною публічною пропозицією (офертою) Фізичної особи-підприємця АРХИПЕНКО ЯНИ ЛЕОНІДІВНИ, зареєстрованої та діючої на підставі ВИПИСКИ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань,яка зареєстрована Деснянською районною у місті Києві державною адміністрацією дата запису: 25.01.2016 року, номер запису: 20660000000039937,(далі – Виконавець), яка адресована необмеженому колу осіб, які приймають умови публічної оферти (далі – Замовник), шляхом її повного і беззастережного прийняття (акцепту) на наступних умовах.

Текст цього Договору оферти (далі – «Договір») розташований за адресою: https://ladante.com.ua.

 Замовник зобов’язаний повністю ознайомитися з цим документом до моменту прийняття його умов.

Замовник при придбанні послуг і товарів Виконавця, опис і перелік яких розміщені на відповідних сторінках веб-сайту https://ladante.com.ua, приймає умови цього Договору про наступне:

Стаття 1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

Договір публічної оферти – договір між Замовником та Виконавцем про надання послуг і/або товарів, який укладається як Акцепт Оферти, тобто прийняття Замовником пропозиції розміщеної на сайті: https://ladante.com.ua щодо придбання послуги чи товару.

Оферта – цей документ Договір публічної оферти про надання платних інформаційно-консультаційних послуг і/або товарів, опублікованих на сайті Виконавця https://ladante.com.ua.

Акцепт – повне й беззастережне прийняття Оферти шляхом здійснення певних дій, зазначених в Договорі публічної оферти. Акцепт оферти створює Договір.

Послуги – це інформаційно-консультаційні послуги із вивчення італійської мови, які здійснює Виконавець, разом з запрошеними спеціалістами чи окремо (індивідуально) за допомогою організації технічного доступу шляхом проведення онлайн- або офлайн-курсів у групі від 3 до 12 осіб, залежно від обраного Замовником виду курсу або індивідуально у таких форматах:

  1. Звичайний курс італійської мови, включає в себе комфортний темп вивчення мови із заняттями 2 рази на тиждень тривалістю 2 академічні години, у групі з 8-12 осіб,  який включає в себе здобуття наступних рівнів:
    • А1, А2, тривалість вивчення мови 40 занять (80 академічних годин);
    • В1, В2, тривалість вивчення мови 50занять (100 академічних годин);
    • С1, С2, тривалість вивчення мови 55 занять (110 академічних годин);
    • Розклад занять зазначається на сайті: https://ladante.com.ua.
  2. Інтенсивний курс італійської мови, включає в себе інтенсивні заняття для Замовників, які прагнуть опанувати відповідний рівень італійської мови швидко з метою переїзду до Італії для роботи, навчання, проживання або розпочати бізнес з італійськими бізнесменами або якщо є потреба працевлаштування у компанію, де необхідне знання італійської мови, або для студента ВНЗ для швидкого покращення знань мови. Заняття проводять професійні викладачі та носії мови. Заняття проводяться в групах, яка складається з 6-8 осіб.

2.1. Доступні рівні:

2.1.1. А1, А2, тривалістю 40 занять (80 академічних годин), з обов’язковим відвідуванням занять тричі на тиждень, тривалістю 2 академічні години;

2.1.2. В1, В2, тривалістю 50 занять (100 академічних годин), з обов’язковим відвідуванням занять тричі на тиждень, тривалістю 2 академічні години;

2.1.3. С1, С2, тривалістю 55 занять  (110 академічних годин), з обов’язковим відвідуванням занять тричі на тиждень, тривалістю 2 академічні години;

    2.1.4. Розклад занять зазначається на сайті: https://ladante.com.ua.

  1. Корпоративний курс італійської мови, розрахований для студентів з будь-яким рівнем знань мови: від А1 до С2.

Розклад занять та тривалість навчання формується, виходячи з побажань та можливостей відвідування співробітників Замовника.

Програма курсу розробляється Виконавцем повністю під потреби та цілі Замовника. Програма містить лексику та термінологію потрібної Замовнику тематики, включно з професійним жаргоном.

  1. Індивідуальний курс італійської мови, проводиться за індивідуальною програмою та дозволяє опанувати мову швидко, оскільки заняття проходять у більш інтенсивному темпі. Замовник може паралельно проходити групові курси за загальною програмою «звичайний курс» або «інтенсивний курс», а персональні заняття використовувати для поглибленого вивчення потрібного Замовнику аспекту мови.
  2. Онлайн курс італійської мови, відбувається через ресурс Zoom™. Він простий та зручний у роботі, його можна відкривати як у браузері, так і встановлювати додаток на комп’ютері чи смартфоні. Обмін результатами письмових завдань відбувається через електронну пошту Замовника та Виконавця.

Навчання проводиться за звичайною чи інтенсивною програмою. Заняття проходять як у групах (5-6 осіб), так і індивідуально з викладачем. Для персональних занять формується окрема програма, яка найкраще враховує  потреби Замовника у вивченні мови. Заняття проводяться для студентів усіх рівнів знань італійської, від А1 до С2.

  1. Заняття в міні групах — це альтернатива звичайним груповим та індивідуальним заняттям.

 В одній групі одночасно навчаються 3-5 осіб, щодозволяє викладачеві знайти персональний підхід до кожного із замовників та працювати над темами, які їм будуть потрібні найбільше. Міні групи ідеально підійдуть для навчання з сім’єю, близькими друзями та знайомими.

Навчальні матеріали – оригінальні посібники Progetto Italiano італійського видавництва  Edilingua, які застосовуються Виконавцем під час здійснення навчання італійській мові відповідного рівня. Вартість посібників не входять у вартість навчального курсу та придбаваються Замовником у Виконавця або самостійно.

Розмовні клуби – це факультатив, на якому Замовник має можливість отримати практичні знання та досвід спілкування італійською мовою та удосконалити розмовну італійську мову з носіями італійської мови. Одноразове заняття триває 90 хвилин або 2 академічні години. Кількість осіб у групі до 5-6 осіб.

Підготовка до PLIDA:

PLIDA (Progetto Lingua Italiana Dante Alighieri) – це міжнародний іспит з італійської мови. Сертифікат, що видається в результаті успішної здачі іспиту, є офіційним документом, який видає Товариство ім. Данте Аліг’єрі при науковій підтримці Римського університету La Sapienza. Іспит затверджений Міністерством закордонних справ Італії. Сертифікат PLIDA підтверджує знання італійської мови на підставі шкали CEFR.

Виконавець надає інформаційно-консультаційні послуги щодо підготовки Замовника, до отримання Сертифіката PLIDA шляхом проведення занять 1 раз на тиждень, всього 4 заняття по 2,5 академічні години (усього 10 академічних годин).

Академічна година – це час протягом якого відбувається заняття і тривалість академічної години складає 45 (сорок п’ять) хвилин.

Товар – відео-, аудіозаписи, матеріали по вивченню та засвоєнню знань із італійської мови.

Сайт – інтернет ресурс, що містить повну інформацію про послуги або товар, які розміщені за адресою: https://ladante.com.ua.

Онлайн-курс – курс, що складається з набору аудіо-, відео- лекцій і методичних матеріалів і завдань, який організовується Виконавцем за допомогою віддаленого доступу через мережу Інтернет (через ресурс Zoom™), що проходить в режимі реального часу, з використанням спеціально призначеного для цієї мети додатку.

Офлайн курс – курс, який організовується Виконавцем за допомогою реальної зустрічі з Замовниками, у визначеному для його проведення місці за адресою: вулиця Велика Васильківська, 73, аудиторія 425, Київ, 03680.

На період дії карантину внаслідок COVID-19 на території України, Виконавець залишає за собою право змінювати умови проведення офлайн та онлайн курсів.

 

Стаття 2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Цей Договір є публічною офертою відповідно до статей 633, 634, 641 Цивільного кодексу України, що містить всі істотні умови реалізації Виконавцем послуг і товарів на умовах, визначених Договором.

Умови цього Договору встановлюються однаковими для всіх Замовників, крім тих, кому законодавством України надано відповідні пільги за умови їх наявності та підтвердження.

Якщо Замовник не згоден з положеннями цього Договору повністю або частково, Виконавець рекомендує  не використовувати його послуги і товари, які розміщені на веб-сайті https://ladante.com.ua.

Договір є обов’язковим для виконання з моменту його публікації на Сайті Виконавця.

       Повним і беззастережним прийняттям (акцептом) Замовником умов публічної оферти вважається здійснення Замовником одного з наступних дій:

  • відправка Виконавцю заявки на отримання платної, послуги чи товару на електронну адресу або за телефоном;
  • заповнення форми з персональними даними Замовника на Сайті Виконавця;
  • оплата будь-якої послуги та / або товару Виконавця.

Дата здійснення Замовником однієї з вищевказаних дії вважається датою укладення цього Договору.

Стаття 3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

За цим Договором публічної оферти Виконавець надає інформаційно-консультаційні послуги з вивчення італійської мови (по тексту – Послуги), на умовах і в порядку визначеному цим Договором, а Замовник обирає потрібний формат та курс отримання інформаційно-консультаційних послуг, бере на себе зобов’язання регулярно їх відвідувати та оплачувати за вартістю і в строки, які визначаються сторонами у цьому Договорі.

 

Стаття 4. ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ.

ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ СПЛАЧЕНИХ КОШТІВ

Ціну Договору складають всі суми оплат здійснених Замовником на підставі виставленого рахунку/рахунків на оплату за відповідно обраний/ні ним курс/курси вивчення італійської мови.

Сума оплати може змінюватись  в залежності від ціни, кількості або виду послуг або товарів.

Замовник здійснює оплату обраної послуги і/або товарів виключно шляхом перерахування певної суми коштів на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури.

Замовник може обрати один із наступних способів оплатиза повний курс навчання:

  1. у  100% розмірі вартості послуги та/або товару протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання рахунку-фактури.
  2. У розмірі 50% до початку занять та через 1 місяць після початку занять наступні 50% протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання рахунку-фактури.
  3. У випадку здійснення 100% оплати, Замовнику надається знижка у розмірі 10% від загальної суми оплати.

Якщо, Замовник оплатив вартість навчання в один із вказаних вище способів і відвідав перші 2 (два) заняття, оплачені кошти не повертаються.

Оплата за індивідуальне заняття оплачується не пізніше ніж за 24 год. до дати заняття, підтвердження оплати надсилається Виконавцю в один із обраних сторонами способів.

Якщо, з будь-яких причин, заняття скасовується Замовником за 12 год., то кошти не повертаються, і за відмінене заняття з Замовника вираховується  50% вартості сплаченого заняття. Інші 50% зараховується на депозит Замовника і може бути використано ним за наступні заняття.

Якщо, з будь-яких причин, заняття скасовується Замовником за 6 год., то кошти не повертаються зовсім, і заняття вважається відпрацьованим у повному обсязі.

Рахунок-фактура надсилається Замовнику на електронну пошту, або на інший зручний ресурс вказаний Замовником, після формування замовлення на сайті Виконавця.

У будь-якому випадку оплата вартості послуги повинна бути проведена до моменту надання послуги.

У призначенні платежу необхідно вказувати: «Оплата за уроки італійської мови згідно рахунку-фактури №____ від «дата», Прізвище, ім’я, по-батькові Замовника.

Після здійснення оплати будь-яким способом, Замовник повинен направити Виконавцю скрін або якісну фотокопію фіскального чеку про здійснену оплату.

У разі виникнення питань з оплати, необхідно звернутися за електронною адресою: [email protected].

Послуги вважаються сплаченими Замовником з моменту отримання Виконавцем підтвердження з банку про надходження всієї суми оплати на банківський рахунок Виконавця.

Ціна товарів оплачується в повному обсязі Замовником до моменту їх відправки поштою.

 

Стаття 5. ПІДТВЕРДЖЕННЯ І ЗАСВІДЧЕННЯ СТОРІН

Укладаючи цей Договір Замовник підтверджує, що ознайомлений і володіє такою інформацією про Виконавця:

  • найменування Виконавця, контактні дані, види послуг і товарів, які надаються Виконавцем;
  • вказав достовірні дані про себе;
  • укладає Договір добровільно, при цьому повністю ознайомлений з умовами публічної оферти;
  • розуміє предмет публічної оферти і юридичні наслідки, які можуть виникнути в рамках виконання Договору;
  • є дієздатною особою;
  • неповнолітній Замовник отримав письмову згоду від батьків/опікунів на отримання послуг та товарів Виконавця.

 

Стаття 6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

Виконавець зобов’язується:

Забезпечувати виконання послуг, в зазначений термін.

Надавати Замовнику доступ до оплачених інформаційно-консультаційних послуг Виконавця і онлайн-сервісів.

Виконавець має право:

Об’єднувати групи з однаковим рівнем знань з італійської мови або скоротити кількість занять на 10% відсотків, у випадку якщо в групі залишається менше 4 (чотирьох) осіб;

Проводити акції, надавати знижки і додаткові пільги на послуги і товари.

Використовувати фото та/або відеоматеріали, отримані в процесі надання послуг, за письмової згоди Замовника, в рекламних, та інших цілях, що не суперечать законодавству України.

Змінювати перелік послуг і /або товарів, їх вартість без попереднього узгодження з Замовником. Це положення не поширює свою дію на оплачені Замовником послуги та / або товар.

Додавати електронну адресу та інші контактні дані Замовника, зазначені при реєстрації, в свій перелік клієнтів.

Призупинити надання послуг за цим Договором у разі отримання через службу підтримки повідомлення Замовника про направлення заяви на  повернення коштів.

Закрити доступ до Сайту Виконавця і Особистого кабінету (за наявності) без права на повернення грошових коштів, в разі порушення Замовником вимог цього Договору, в тому числі використання Замовником ненормативної  лексики в період проходження курсу або участі онлайн-вебінарі, загальні заклики до недовіри Виконавця в Інтернеті, образу Виконавця, викладачів, які співпрацюють  із Виконавцем,  факт порушення Замовником авторських прав Виконавця (за наявності).

Замовник зобов’язується:

Дотримуватися всіх правил отримання послуг і товарів, які встановлені Виконавцем для даного Договору.

Оплачувати в повному обсязі надані послуги і товари.

Не поширювати отримані від Виконавця інформаційні матеріали, копії товарів, а також не записувати курси, вебінари, тренінги програми на аудіо- та / або відео носії, без отримання письмової згоди Виконавця.

У разі, якщо Замовник допустить поширення зазначеної інформації, він несе відповідальність перед Виконавцем за завдані фактом поширення інформації збитки, включаючи недоотриманий прибуток, в розмірі 1000% (одна тисяча відсотків) від вартості наданих послуги чи товару.

Замовник має право:

До моменту оформлення замовлення отримати повну інформацію про послуги і товари, що надаються Виконавцем.

Отримати послуги та /або товари належної якості.

Відмовитися від листів і повідомлень надісланих Виконавцем.

Відмовитися від отримання послуг і/або товарів в порядку передбаченому цим Договором.

Стаття 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України та цим Договором.

Виконавець не несе відповідальності перед Замовником, якщо Замовник:

а) порушив терміни і умови оплати за цим Договором та/або

б) не скористався послугами Виконавця в строки, які Виконавець повідомив на відповідній сторінці сайту Виконавця та/або по електронній пошті і/або іншими засобами телекомунікаційного зв’язку.

Виконавець не несе відповідальності за модифікацію і зміни у розкладі інформаційно-консультаційних послуг, а також за якість каналів зв’язку загального користування, за допомогою яких забезпечується доступ до послуг Виконавця.

Стаття 8. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ЗАМОВНИКА

На виконання Закону України «Про захист персональних даних» Виконавець повідомляє Замовника про здійснення збору і обробки його персональних даних в ході виконання цього Договору та спілкування з адміністрацією і менеджерами Виконавця.

Власником персональних даних є Виконавець.

Власним акцептом публічної оферти Замовник підтверджує, що він повідомлений про включення його персональних даних до бази персональних даних, власником якої є Виконавець, з метою обробки персональних даних, зазначених в цьому розділі договору, а також ознайомлений зі своїми правами, зазначених у статті 8 Закону України «Про захист персональних даних».

Надаючи свої персональні дані Виконавцю, Замовник добровільно погоджується на їх збір і обробку Виконавцем з подальшою метою: для виконання Виконавцем зобов’язань перед Замовником в рамках публічної оферти; відправки пропозицій та інформаційних матеріалів; просування Виконавцем товарів і послуг; проведення електронних і sms опитувань; контролю результатів маркетингових акцій; клієнтської підтримки; проведення розіграшів призів серед Замовників; контролю задоволеності Замовника; якості послуг, що надаються Виконавцем; а також розміщення відгуків Замовника про надані послуги Виконавцем.

Для цілей, передбачених цим Договором, Виконавець має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу або електронну поштову адресу Замовника, а також sms-повідомлення, повідомлення в електронних додатках, здійснювати дзвінки на телефонний номер Замовника.

Виконавець зобов’язується не передавати дані будь-якій третій стороні, крім осіб з офіційним запитом державного органу.

У разі небажання отримувати розсилку, Замовник має право  написати на поштову або електронну адресу Виконавця заяву про відмову від отримання рекламних та/або інформаційних матеріалів або перейти по посиланню, у листі яке Замовник отримав на електронну пошту і відписатися від отримання розсилки.

Виконавець не несе відповідальності за зміст і достовірність інформації, наданої Замовником при оформленні замовлення.

Обсяг і зміст персональних даних, які обробляються Виконавцем:

  • загальні дані про особу (в тому числі, але не виключно: ім’я, засоби зв’язку, електронна поштова адреса, місцезнаходження);
  • дані необхідні для оформлення платіжних документів і відправлення товару.

Виконавець має право використовувати технологію «cookies». «Cookies» не містять конфіденційну інформацію. Замовник даним дає згоду на збір, аналіз і використання cookies, в тому числі третіми особами для цілей формування статистики та оптимізації рекламних повідомлень.

Виконавець може отримувати інформацію про IP-адресу відвідувача Сайту. Дана інформація не використовується для встановлення особистості відвідувача.

Виконавець має право здійснювати записи телефонних розмов з Замовником з метою контролю якості надання послуг. При цьому Виконавець зобов’язується: запобігати спробам несанкціонованого доступу до інформації, отриманої в ході телефонних переговорів, і/або передачу її третім особам, які не мають безпосереднього відношення до виконання замовлень.

Замовник має наступні права в сфері захисту персональних даних:

знати про джерела збору даних, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки;

на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію Замовника;

звертатися зі скаргами на обробку своїх персональних даних до уповноваженого із захисту прав людини або до суду;

застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;

знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

Персональні дані Замовників зберігаються в формі картотеки і/або локальних електронних баз даних.

Виконавець чи працівники Виконавця здійснюють обробку персональних даних Замовника виключно в зв’язку з виконанням їх професійних обов’язків і зобов’язуються не допускати розголошення персональних даних, які їм були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових і трудових обов’язків.

За письмовою заявою Замовника персональні дані останнього виключаються зі списку адресатів Виконавця для інформаційних і рекламних повідомлень.

Виконавець не несе відповідальності за відомості, надані Замовником на Сайті Виконавця в загальнодоступній формі.

Стаття9. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

Сторони не несуть відповідальності за несвоєчасне виконання умов цього Договору в разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), які не існували під час укладання Договору, виникли поза волею Сторін і перешкоджають Сторонам виконати свої зобов’язання за цим Договором.

До форс-мажорних обставин належать: катастрофи, стихійні лиха (бурі, циклони, урагани, повені, землетруси, руйнування внаслідок  блискавки, інші природні і кліматичні явища), лиха техногенного та антропогенного походження (вибухи, пожежі, аварії і т.і.); технологічні чинники (відсутність електроенергії, перебої в поставках природного газу або питної води, пошкодження обладнання і т.і.); обставини суспільного життя (війна і військові дії, масові заворушення, страйки, блокади, , терористичні дії або акти, антитерористичні операції, протиправні дії третіх осіб, епідемії і т.і.); тимчасова непрацездатність співробітників Виконавця, , важка хвороба Замовника, яка об’єктивно перешкоджає йому виконати свої обов’язки за Договором або несумісна з замовленими послугами, дії, бездіяльність або акти органів державної влади і місцевого самоврядування, спрямовані на припинення або призупинення виконання дій за цим Договором і/або перешкоджають нормальній діяльності Сторін, в т.ч. зміни в нормативній і законодавчій базі, що регулює правовідносини Сторін в рамках цього Договору, а також інші обставини, які уповноважена установа визнає непереборною силою шляхом надання відповідної довідки.

Сторона цього Договору, яка не може виконувати свої договірні зобов’язання внаслідок дії форс-мажорних обставин, повинна повідомити про це іншу Сторону за можливості негайно, проте не пізніше ніж як протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту настання таких обставин, а також документально підтвердити факт настання таких обставин.

Якщо форс-мажорні обставини виникли під час надання послуг, Виконавець має право змінити послугу на альтернативну або використовувати інші способи консультацій , якщо надання цієї послуги неможливо перенести на іншу дату.

Якщо форс-мажорні обставини діють більше двох місяців поспіль і не виявляють ознак припинення, кожна зі Сторін має право відмовитися від виконання зобов’язань за цим Договором шляхом направлення письмового повідомлення про це іншій Стороні. У цьому випадку жодна сторона не висуватиме претензій з приводу понесених збитків.

 

Стаття 10. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

У разі виникнення суперечок або розбіжностей між Замовником та Виконавцем, Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом переговорів. У випадку, якщо сторони не досягли згоди спір може бути передано на розгляд суду.

У разі, коли Замовник незадоволений якістю наданих йому послуг або товарів, рівнем обслуговування, вважає, що його права як споживача були порушені, він має право звернутися зі скаргою до Виконавця.

Стаття 11. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ

Цей Договір діє до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.

Виконавець має право змінювати умови публічної оферти, обсяг і перелік послуг, що надаються і товарів, що продаються, вартість без попереднього узгодження з Замовником, забезпечуючи при цьому публікацію змінених умов на Сайті Виконавця, а також в загальнодоступному для ознайомлення з цими документами місці, не менше ніж за 1 (один) день до їх введення в дію. Продовжуючи використання Сайту і послуг / товарів Виконавця після вступу в силу відповідних змін, Замовник висловлює свою згоду з новими умовами Договору публічної оферти.

Цей договір має силу акту про надання послуг. Отримання  послуг та товарів проводиться без підписання відповідного акту.

Дія цього Договору припиняється в наступних випадках:

  • за взаємною згодою Сторін;
  • з ініціативи Замовника;
  • з ініціативи Виконавця у випадках порушення Замовником умов Договору.

Стаття 12. КОНТАКТНІ ДАНІ ВИКОНАВЦЯ

Фізична особа-підприємець  Архипенко Яна Леонідівна

місцезнаходження: 02225, м. Київ, вулиця Бальзака, будинок 6, квартира 159

засіб зв’язку: 0933069060

електронна адреса: [email protected]

є платником єдиного податку за ставкою 20% (2 група)

__________________________Я.Л. Архипенко